Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

22.11.2012

lisää miniherkkuja

Edit. Teema-malliset lautaset on edesmenneen Wooperin tekemät ja pitsiset on Tiinan tekemät, suura aarteita kaikki.
Herkullisia muffinsseja.

Sydänpipareita.

Kierrepullia.

Korvapuusteja.

Kyllä nyt talonväen kelpaa herkutella.



6 kommenttia:

  1. Oi mitä herkkuja, vesi kielellä täällä... ;)

    VastaaPoista
  2. Tosi taitavasti tehtyjä! Vau! Kunpa sinulta voisi ostaa noita ihanuuksia. :-)

    VastaaPoista
  3. Oi joi Tiina. Näenkö mä oikein, että sä onnistuit tekemään niitä Teema-mallisia lautasia?? Jos onnistuit niin pistä mulle viestiä emailiin.

    VastaaPoista
  4. Mä en ole valitettavasti tehnyt noita astioita. Teema-malliset on wooperin ja pitsiset Tiinan. Laitan linkin tonne postaukseen.

    VastaaPoista
  5. Oh mitä herkkuja! Onneksi ovat minikoossa ja kai aika kalorittomia, jotenniitä on turvaisa ahmia. Aivan ihania!

    VastaaPoista

Ilahdun kivoista viesteistä.