Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

11.6.2012

taitavuutta

Kevät on vienyt mennessään ja on tullut tehtyä jotain ihan muuta.

Meillä oli huhtikuussa nk-piirin vaihdon aiheena juhlakattaus. Ihania minejä jokainen!!! Kiitos.

Kaijalta mielettömän kaunis pitsireunusliina.

Kaisalta justiin tähän kattaukseen sopivat lusikat kauniissa laatikossa.

Hannalta ihanan pirteät juhlatarvikkeet ja katsokaa noita pillejä, jep läpireikä on!!!



Minä laitoin kaikille kakut ja leivokset ja emolle kiitokseksi keväisen linnunpöntön.



2 kommenttia:

  1. Kauniita kakkuja olet tehnyt! Saisinko kysyä miten ja millä olet ne tehnyt? Olen itsekin haaveillut tekeväni enemmän tytön nukkekotiin kaikenlaista. Tarvitsisin vain vinkkejä ja ohjeita. Muutaman kakun olen yrittänyt jo tehdä. Käytin cernit massaa ja agryylimaaleja. Olisiko jokin parempi tähän tarkoitukseen? :) Haaveena olisi myös tehdä pihaa. :)

    VastaaPoista
  2. Leena: Kakut olen tehnyt fimo-nimisestä massasta, se on suunnilleen samanlaista kun cernit. Massasta löytyy lukemattomat värivalikoimat ja sekottamalla saa lisää, lisäksi fimossa on olemassa nestemäisenä. Akryylimaalit on hyviä, vesiliukoisia, mutta kuivuessaan ei. Usein maali jää mattapintaiseksi, mutta kiiltävällä lakalla homma hoituu. Hedelmäviipaleet on valmiista tangosta leikattu.
    Netistä löytyy googlettamalla tosi paljon esim. englannin kielisiä ohjeita. Nukkekotikaupoista tai askarteluliikkeistä saa materiaalia ( esim. Nukkekoti-ja lelu EM tai dolores tai finnaimo tai minimaailma)
    Toivottavasti onnistut ja näistä vinkeistä oli apua :)

    VastaaPoista

Ilahdun kivoista viesteistä.