Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

7.1.2010

Villa Täplin kuulumisia

Terveisiä Villa Täplistä. Hauskan näköinen tönö kaikkine asukkaineen.

Nämä uudet pikkaraiset, kissaperhe, muutti taloon joulukuun aikana ja jäänevät asuttamaan tätä taloa, sitten kun puput muuttaa.


---
Minä itse olen yrittänyt tehdä kenkiä ja se on ihan tasan niin vaikeaa kun kuvittelinkin. Hatun nosto Lotelle vaan! Ensimmäistä paria en edes kehtaa näyttää, on meinaan niin... toivon, että harjotus auttaa, muuten kaikki asukkaat jää ilman kenkiä ja joutuu kuleksimaan pelkillä villasukilla.

Olen tehnyt muutakin, mutta niistä ei voi puhua vielä...





~

♥ Tiina
~

1 kommentti:

  1. Villa Täpli näyttää oikein viihtyisältä! Siellä näyttää asuvan monennäköistä ja kokoista sakkia sulassa sovussa. Yksi belville-neitonenkin pötkötteli lattialla ;D ;D

    Kenkien teossa, niinkuin muussakin harjoitus auttaa!

    VastaaPoista

Ilahdun kivoista viesteistä.