Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

26.11.2009

sny postia


KIITOS JA KUMARRUS!!!
uskomatonta sanon minä, täysin käsittämätöntä, meinasin tänään tilata itselleni sukkakirjan...
Tämä kirja on hieno ja sanastosta on taatusti apua.
Olen jo tehnyt jotain edellisten kierrosten langoista, mutta ovat hieman kesken :o)
...
Täällä pikkutoipilaan olo on ollut tänään hyvä ja huomiseen mennään mukavin ja luottavaisin mielin. Niin ja olen unohtanut kertoa, että meillä ei ole kinkkulunssa vaan jotakin muuta.


~
Mukavaa, että pistäydyit!

♥ Tiina
~

1 kommentti:

  1. Hei Tiina, lisäsin blogisi omiin suosikkeihini ja oli hyvä kuulla (tai lukea), että pikkupotilas voi jo paremmin. Hauskaa joulunalusaikaa teille kaikille!

    VastaaPoista

Ilahdun kivoista viesteistä.