Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

21.9.2009

minejä - miniatures



Tein tämän tuolin nukkekotiin. Olen 1:1 elämässäkin tykästynyt erilaisiin tuoleihin ja näyttää tuo tykkäys siirtyvän 1:12 kokoonkin, no ei haittaa, päinvastoin. Tuoleja on kiva suunnitella ja tehdä.


..
Sitten miniklubissa loihdittiin wooperin opastuksella sirpaleista minejä, hauskaa oli, kiitos materiaalista. Itse tein kerhossa tuon värikkään, kaikista parhaiten onnistuneen ja kotona sitten nuo muut, ei niin hyvin onnistuneet. :o)


...
Few miniatures I made earlier.
...

3 kommenttia:

  1. Tuoli on kaunis! Mä kans tykkään vltavasti erilaisista tuoleista, mikähän niissä vetää ;D

    Tarjottimista tuli myös kauniita!

    VastaaPoista
  2. Taas ihania minejä! Olen täällä salaa käynyt ihailemassa kauniita käsitöitäsi ja varsinkin mineilyt ovat valtavan suloisia.
    Paketin nakkaan postin kuljetettavaksi kohtapuoliin, vähän jännittää mitä tykkäät =)

    VastaaPoista

Ilahdun kivoista viesteistä.