Tiina - Sillä Silmukalla

Minä olen Tiina, 40+ äiti ja kädentaitaja, haaveilija ja villasukkien rakastaja. Neulon, leivon, virkkaan ja kehrään sekä teen kaikkea muuta mukavaa kädentaitoihin liittyen. Itsetehden, innostuen, onnistuen, pää pilvissä haaveillen ja jalat tukevasti maassa.

30.8.2009

puroa


Enhän mä yleensä esittele keskeneräisiä täällä neulepuolella,
mutta...
...pitkään kiertelin ja kaartelin puro-hyllyä, mietin että ostanko vai enkö osta......
no lopulta ostin ja aloin neuloa tyttärelle paitaa,
ihan omasta hatusta vetelen ja välillä sovitetaan, että sopiiko vai eikö ja onko sopivia pituuksia ja muuta.
Niin ja miksi tämän kaiken kerron?!?
No siksi, että tämä lanka on mahdottoman mukavaa tikuttaa, aivan ihastuttavan väristä ja mikä oudointa itselleni, hienolta tuntuu neuloa 4mm paksuilla puikoilla. (juu, minä joka yleensä teen 2½mm puikoilla)
Olen tähän lankaan (novita puro) aivan ihastunut, niin ihastunut, että uusia värejäkin on ilmaantunut.
Ai niin sanoinko jo, että olen ihastunut tähän paksuun lankaan :o)
Nyt paita menee jo hihoissa asti...
~
I'm knitting a sweater to my daughter from this lovely novita-puro yarn.
~

1 kommentti:

Ilahdun kivoista viesteistä.